Thursday, September 16, 2010

人间喜剧经典对白

唔知点解,我地每次落黎香港做嘢,都系o甘行下行下,到底系电影影响佐我地D杀手,定

系我地D杀手影响佐电影,或者互相影响?


如果钟意佐一个女人,就唔好理拒精神有无问题,因为爱上一个人果阵,精神已经有问题。


扮刘德华系会out,但系刘德华本身系唔会out嘅!


咏春,叶问。

Quote:司徒春运 - 人间喜剧


To: 你咁想知道我嘅過去,咁就要從我嘅《少年往事》開始講起。《我們這一家》......真系講得上用《千言萬語》都講唔曬。

我個人比較《早熟》,但系我有《一個好爸爸》,佢可以稱得上系個《三峽好人》,個個都叫佢作《福伯》。但系有一日,佢跟咗佢嘅同鄉嚟咗香港,嚟做《省港旗兵》......

Wong: 省港旗兵?

To: 省港旗兵!!

佢仲去咗一個地方叫做......《九龍冰室》。系裡面,撞到一個《大隻佬》,搞咗壇《斷背山》,仲多咗個綽號叫做......《雀聖》!

Wong: 雀聖?

To: 佢留低俾我老母嘅亦只系《一封情書》。信裡面寫住:

《親愛的》,如果《天若有情》,《忘不了》的話,就《保持通話》,《得閒飲茶》。

睇完E封信之後,《我阿媽發仔瘟》,《女人四十》,仲去一家舞廳做《金雞》。表面上佢系《談談情,跳跳舞》果種,其實佢嘅原則系......《我不賣身,我賣子宮》!

Wong: 你老母真偉大!請問你老母系邊間舞廳度做咧?....我知!!《百樂門》!

To: no...)系《新精武門》。

Wong: 好舞廳!

To: 佢系E間《新精武門》遇上咗《黑社會》,E個大佬系條《古惑仔》嚟嘅。佢《隻手遮天》。

Wong: 《隻手遮天》咁犀利,佢個勢力一定好大噶啦,邊個社團?叫乜嘢哥咧?

To: 《長恨歌》。

E個長恨哥當然想同我老母(XOXO)啦,但系我老母犀利,每日都《家有喜事》,更有《姨媽的後現代生活》嚟探佢。淡然,佢都支持唔到《十二夜》。到最後,都系做咗《阿嫂》。

後來E個長恨哥佢《江湖告急》,佢逼我老母改咗個西人名叫做《伊莎貝拉》,仲要佢拍西片《AV》!

Wong: 你老母嘅一生實在太傳奇啦,部AV叫乜嘢名咧?

To: 《籍著兩點說愛你》!

Wong: 一定系部好純潔嘅作品。

To: 其後佢參加咗《四仔旅行團》,但系始終都系《四條大路通陰間》。冇幾耐,《迷失東京》嘅我老母,亦都系逃唔過E......《窒息》。

我帶住我老母佢嘅遺體,用《一半海水,一半火焰》,送到佢去《下一站,天國》。但係可恨嘅長恨哥冇放棄過追殺我,佢仲落咗《標殺令》,令我《十面埋伏》。

Wong: 咁最後...咁最後點啊?

To: 《最後武士》。

Wong: 嚇得我啊,你咧真系好熟電影啊,雖然你嘅命途系好坎坷,但係只要你《真心愛生命》,《生命因你而動聽》。我哋E種《非常青春期》裡嘅《熱血青年》,最後絕對不會《喋血街頭》,一定可以《豪情蓋天》,《縱橫四海》嘅,其他嘅嘢,《求戀期》啦!!

To: ......你冇事啊嘛?

Wong: 我都好熟電影噶。

To: 睇得出......

No comments: